| Genel bilgi | |
|---|---|
| Marka | Fangchengbao |
| Model | Bao 5 |
| Nesil | Fangchengbao Bao 5 |
| Modifikasyonu (Motor) | DMO+ 1.5T 47.8 kWh (687 bg) Plug-in Hybrid 4WD E-CVT |
| Üretim başlangıç yılı | Ekim, 2025 yıl |
| Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
| Gövde tipi | SUV |
| Koltuk Sayısı | 5 |
| Kapı sayısı | 5 |
| Performans | |
| Ortalama yakıt tüketimi (WLTC) | 1.23-8.43 Lt/100 km
191.23 - 27.9 US mpg 229.66 - 33.51 UK mpg 81.3 - 11.86 km/Lt |
| Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
| Hızlanma 0 - 100 km/saat | 4.8 saniye |
| Hızlanma 0 - 62 mph | 4.8 saniye |
| Maksimum sürat | 180 km/saat 111.85 mph |
| Ağırlık/güç oranı | 4.3 Kg/bg, 232.9 bg/ton |
| Ağırlık/Tork oranı | 3.9 Kg/Nm, 257.6 Nm/ton |
| Elektrikli ve Hibrit | |
| Brüt batarya kapasitesi | 47.8 kWh |
| Batarya teknolojisi | Lityum demir fosfat (LiFePO4) |
| Batarya konumu | Zemin altı |
| Elektrikle gidilebilen menzil | 160-210 km 99.42 - 130.49 mi |
| Ortalama Enerji Tüketimi | 25.1 kWh/100 km
40.39 kWh/100 mi 83 MPGe 4 km/kWh 2.5 mi/kWh |
| Elektrik motoru 1 | |
| Elektrikli motor gücü | 388 bg |
| Elektrikli motor torku | 400 Nm 295.02 lb.-ft. |
| Elektrik motoru modeli/kodu | TZ200XYA |
| Elektrik motorunun yeri | Arka aks, enine |
| Elektrik motoru tipi | Senkron |
| Elektrik motoru 2 | |
| Elektrikli motor gücü | 272 bg |
| Elektrikli motor torku | 360 Nm 265.52 lb.-ft. |
| Elektrik motoru modeli/kodu | TZ220XYAB |
| Elektrik motorunun yeri | Ön aks, boyuna |
| Elektrik motoru tipi | Senkron |
| Sistem gücü | 687 bg |
| Sistem tork | 760 Nm 560.55 lb.-ft. |
| İçten yanmalı motor | |
| Güç | 194 bg |
| Litre başına güç | 129.6 bg/Lt |
| Tork | 273 Nm 201.35 lb.-ft. |
| Motor düzeni | Ön, boyuna |
| Motor Modeli/Kodu | BYD476ZQF |
| Motor hacmi | 1497 cm3 91.35 cu. in. |
| Silindir Adedi | 4 |
| Motor konfigürasyonu | Sıralı |
| Silindir başına düşen valf | 4 |
| Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
| Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
| Valf yapısı | DOHC |
| Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
| Hacim ve ağırlıklar. | |
| Ağırlık | 2950-3040 Kg 6503.64 - 6702.05 lbs. |
| Maksimum ağırlık | 3450-3490 Kg 7605.95 - 7694.13 lbs. |
| Azami yük | 450-500 Kg 992.08 - 1102.31 lbs. |
| Yakıt deposu hacmi | 83 Lt 21.93 US gal | 18.26 UK gal |
| Frenli treyler yükü (12%) | 2500 Kg 5511.56 lbs. |
| Boyutlar | |
| Uzunluk | 4890 mm 192.52 in. |
| Genişlik | 1970 mm 77.56 in. |
| Yükseklik | 1920 mm 75.59 in. |
| Dingil Mesafesi | 2800 mm 110.24 in. |
| Ön tekerlek izi | 1660 mm 65.35 in. |
| Arka tekerlek izi | 1660 mm 65.35 in. |
| Yerden yükseklik | 220-310 mm 8.66 - 12.2 in. |
| Yaklaşım açısı | 35-39° |
| Kalkış açısı | 31-34° |
| rampa açısı | 20° |
| tırmanış açısı | 45° |
| sığ derinliği | 700-790 mm 27.56 - 31.1 in. |
| Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
| Aktarma mimarisi | Bir İYM ön tekerlekleri, bir elektrik motoru ön tekerlekleri, bir elektrik motoru arka tekerlekleri hareket ettirir. Tamamen elektrikli veya karışık modda hareket imkanı mevcuttur. |
| Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
| Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman E-CVT |
| Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
| Arka süspansiyon | Çift salıncaklı |
| Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
| Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
| Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
| Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
| Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
| Lastik boyutu | 265/65 R18; 275/55 R20 |
| Jant Boyutu | 18; 20 |