| Genel bilgi | |
|---|---|
| Marka | Geely |
| Model | Galaxy M9 |
| Nesil | Geely Galaxy M9 |
| Modifikasyonu (Motor) | 1.5T 18.4 kWh (408 bg) Plug-in Hybrid DHT |
| Üretim başlangıç yılı | Temmuz, 2025 yıl |
| Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
| Gövde tipi | SUV |
| Koltuk Sayısı | 6 |
| Kapı sayısı | 5 |
| Performans | |
| Ortalama yakıt tüketimi (WLTC) | 5.7 Lt/100 km
41.27 US mpg 49.56 UK mpg 17.54 km/Lt |
| Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
| Hızlanma 0 - 100 km/saat | 7.7 saniye |
| Hızlanma 0 - 62 mph | 7.7 saniye |
| Maksimum sürat | 200 km/saat 124.27 mph |
| Emisyon Standardı | China VI b |
| Ağırlık/güç oranı | 5.3 Kg/bg, 187.2 bg/ton |
| Ağırlık/Tork oranı | 3.6 Kg/Nm, 277.5 Nm/ton |
| Elektrikli ve Hibrit | |
| Brüt batarya kapasitesi | 18.4 kWh |
| Batarya teknolojisi | Lityum demir fosfat (LiFePO4) |
| Batarya konumu | Zemin altı |
| Elektrikle gidilebilen menzil (CLTC) | 100 km 62.14 mi |
| Elektrik motoru 1 | |
| Elektrikli motor gücü | 245 bg |
| Elektrikli motor torku | 350 Nm 258.15 lb.-ft. |
| Elektrik motorunun yeri | Ön, enine |
| Elektrik motoru tipi | Senkron |
| Sistem gücü | 408 bg |
| Sistem tork | 605 Nm 446.23 lb.-ft. |
| İçten yanmalı motor | |
| Güç | 163 bg @ 5000 dev/dak |
| Litre başına güç | 108.7 bg/Lt |
| Tork | 255 Nm @ 2500-3500 dev/dak 188.08 lb.-ft. @ 2500-3500 dev/dak |
| Motor düzeni | Ön, enine |
| Motor Modeli/Kodu | BHE15-CFZ |
| Motor hacmi | 1499 cm3 91.47 cu. in. |
| Silindir Adedi | 4 |
| Motor konfigürasyonu | Sıralı |
| Silindir başına düşen valf | 4 |
| Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
| Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
| Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
| Hacim ve ağırlıklar. | |
| Ağırlık | 2180 Kg 4806.08 lbs. |
| Bagaj hacmi en az | 359 Lt 12.68 cu. ft. |
| Bagaj hacmi en fazla | 1025 Lt 36.2 cu. ft. |
| Yakıt deposu hacmi | 60 Lt 15.85 US gal | 13.2 UK gal |
| Boyutlar | |
| Uzunluk | 5205 mm 204.92 in. |
| Genişlik | 1999 mm 78.7 in. |
| Yükseklik | 1800 mm 70.87 in. |
| Dingil Mesafesi | 3030 mm 119.29 in. |
| Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
| Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
| Çekiş | Önden çekiş |
| Vites sayısı ve şanzıman tipi | 3 vites, otomatik şanzıman DHT |
| Ön süspansiyon | Çift salıncaklı |
| Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
| Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
| Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
| Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
| Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
| Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
| Lastik boyutu | 255/50 R20 |
| Jant Boyutu | 20 |