Renault Austral (Phase II, 2025) 1.2 (200 bg) E-TECH Full Hybrid Multimode 2025 Teknik Özellikleri

Renault Austral (Phase II, 2025) 1.2 (200 bg) E-TECH Full Hybrid Multimode modelinin teknik özellikleri, motor gücü, menzili, batarya kapasitesi ve performans verileri hakkında kapsamlı bilgiye bu sayfadan ulaşabilirsiniz.

Renault / Renault Austral (Phase II, 2025) / 1.2 (200 bg) E-TECH Full Hybrid Multimode 2025

  • Renault Austral (Phase II, 2025) 1.2 (200 bg) E-TECH Full Hybrid Multimode
  • Renault Austral
  • Renault Austral (Phase II, 2025)
  • 1.2 (200 bg) E-TECH Full Hybrid Multimode 2025
Renault Austral (Phase II, 2025) 1.2 (200 bg) E-TECH Full Hybrid Multimode

Renault Austral (Phase II, 2025) 1.2 (200 bg) E-TECH Full Hybrid Multimode 2025

Genel bilgi
MarkaRenault
ModelAustral
NesilRenault Austral (Phase II, 2025)
Modifikasyonu (Motor) 1.2 (200 bg) E-TECH Full Hybrid Multimode
Üretim başlangıç yılı 2025 yıl
Güç ünitesi mimarisi FHEV (Tam Hibrid)
Gövde tipiSUV
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 5
Performans
Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) 4.7 Lt/100 km 50.05 US mpg
60.1 UK mpg
21.28 km/Lt
CO2 Emisyonları (WLTP)106 g/km
Yakıt Tipi Benzin
Hızlanma 0 - 100 km/saat8.4 saniye
Hızlanma 0 - 62 mph8.4 saniye
Maksimum sürat 180 km/saat 111.85 mph
Emisyon Standardı Euro 6e
Ağırlık/güç oranı 7.7 Kg/bg, 130 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 7.5 Kg/Nm, 133.3 Nm/ton
Elektrikli ve Hibrit
Brüt batarya kapasitesi 2 kWh
Batarya voltajı 400 V
Batarya teknolojisi Lityum İyon (Li-Ion)
Batarya konumu Zemin altında, ön koltukların altında
Elektrik motoru 1
Elektrikli motor gücü 70 bg
Elektrikli motor torku 205 Nm 151.2 lb.-ft.
Elektrik motorunun yeri Şanzımana entegre
Sistem gücü 200 bg
İçten yanmalı motor
Güç 130 bg @ 4500 dev/dak
Litre başına güç 108.4 bg/Lt
Tork 205 Nm @ 1750 dev/dak 151.2 lb.-ft. @ 1750 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor hacmi 1199 cm3 73.17 cu. in.
Silindir Adedi 3
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 75.5 mm 2.97 in.
Silindir içi vuruş 89.3 mm 3.52 in.
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Direkt enjeksiyon
Motor aspirasyonu Turbo kompresör, Intercooler
Valf yapısı DOHC
Motor sistemleriStart & Stop Sistemi
Partikül filtresi
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1538-1612 Kg 3390.71 - 3553.85 lbs.
Maksimum ağırlık 2090-2142 Kg 4607.66 - 4722.3 lbs.
Azami yük 530-552 Kg 1168.45 - 1216.95 lbs.
Bagaj hacmi en az 527 Lt 18.61 cu. ft.
Bagaj hacmi en fazla 1736 Lt 61.31 cu. ft.
Yakıt deposu hacmi 55 Lt 14.53 US gal | 12.1 UK gal
Boyutlar
Uzunluk 4533 mm 178.46 in.
aynalar katlı genişlik 1830 mm 72.05 in.
aynalar dahil genişlik 2083 mm 82.01 in.
Yükseklik 1645 mm 64.76 in.
Dingil Mesafesi 2667 mm 105 in.
Ön tekerlek izi 1482 mm 58.35 in.
Arka tekerlek izi 1476 mm 58.11 in.
ön çıkıntı 949 mm 37.36 in.
arka çıkıntı 917 mm 36.1 in.
Yerden yükseklik 180 mm 7.09 in.
En az dönüş açısı 10.1 m 33.14 ft.
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir.
Çekiş Önden çekiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi otomatik şanzıman Multimode
Ön süspansiyon Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi
Arka süspansiyon Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Disk
Yardımcı sistemlerABS (fren sistemi)
4 döner tekerlek (arka döner tekerlek)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon
Lastik boyutu 235/55 R18; 205/55 R19; 235/45 R20
Jant Boyutu18; 19; 20
Language
🇹🇷 Turkish 🇬🇧 English 🇩🇪 German 🇫🇷 French 🇸🇦 Arabic 🇦🇿 Azerbaijani 🇧🇬 Bulgarian 🇨🇳 Chinese 🇨🇿 Czech 🇬🇷 Greek 🇮🇹 Italian 🇯🇵 Japanese 🇮🇷 Persian 🇵🇹 Portuguese 🇷🇺 Russian 🇪🇸 Spanish 🇸🇪 Swedish