| Genel bilgi | |
|---|---|
| Marka | Tank |
| Model | 400 |
| Nesil | Tank 400 (facelift 2025) |
| Modifikasyonu (Motor) | Hi4-T 2.0T (422 bg) Plug-in Hybrid 4WD Automatic |
| Üretim başlangıç yılı | Ekim, 2025 yıl |
| Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
| Gövde tipi | SUV |
| Koltuk Sayısı | 5 |
| Kapı sayısı | 5 |
| Performans | |
| Ortalama yakıt tüketimi (WLTC) | 2.26-8.4 Lt/100 km
104.08 - 28 US mpg 124.99 - 33.63 UK mpg 44.25 - 11.9 km/Lt |
| Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
| Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.8 saniye |
| Hızlanma 0 - 62 mph | 6.8 saniye |
| Maksimum sürat | 180 km/saat 111.85 mph |
| Emisyon Standardı | China VI b |
| Ağırlık/güç oranı | 6.6 Kg/bg, 152.3 bg/ton |
| Ağırlık/Tork oranı | 3.7 Kg/Nm, 270.8 Nm/ton |
| Elektrikli ve Hibrit | |
| Brüt batarya kapasitesi | 37.1 kWh |
| Batarya teknolojisi | Lityum-nikel manganez kobalt oksit (Li-NMC) |
| Elektrikle gidilebilen menzil (WLTC) | 105 km 65.24 mi |
| Ortalama Enerji Tüketimi (WLTC) | 24.6 kWh/100 km
39.59 kWh/100 mi 85 MPGe 4.1 km/kWh 2.5 mi/kWh |
| Elektrik motoru 1 | |
| Elektrikli motor gücü | 177 bg |
| Elektrikli motor torku | 495 Nm 365.09 lb.-ft. |
| Elektrik motoru modeli/kodu | TZ290XH007 |
| Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
| Elektrik motoru tipi | Senkron |
| Sistem gücü | 422 bg |
| Sistem tork | 750 Nm 553.17 lb.-ft. |
| İçten yanmalı motor | |
| Güç | 252 bg @ 6000 dev/dak |
| Litre başına güç | 126.1 bg/Lt |
| Tork | 380 Nm @ 1700-4000 dev/dak 280.27 lb.-ft. @ 1700-4000 dev/dak |
| Motor düzeni | Ön, boyuna |
| Motor Modeli/Kodu | E20NB |
| Motor hacmi | 1998 cm3 121.93 cu. in. |
| Silindir Adedi | 4 |
| Motor konfigürasyonu | Sıralı |
| Silindir çapı | 82 mm 3.23 in. |
| Silindir içi vuruş | 94.6 mm 3.72 in. |
| Silindir başına düşen valf | 4 |
| Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
| Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
| Valf yapısı | DOHC |
| Motor yağı kapasitesi | 5.9 Lt 6.23 US qt | 5.19 UK qt |
| Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
| Hacim ve ağırlıklar. | |
| Ağırlık | 2770 Kg 6106.8 lbs. |
| Maksimum ağırlık | 3270 Kg 7209.12 lbs. |
| Azami yük | 500 Kg 1102.31 lbs. |
| Bagaj hacmi en az | 789 Lt 27.86 cu. ft. |
| Bagaj hacmi en fazla | 1803 Lt 63.67 cu. ft. |
| Yakıt deposu hacmi | 70 Lt 18.49 US gal | 15.4 UK gal |
| Frenli treyler yükü (12%) | 2500 Kg 5511.56 lbs. |
| Boyutlar | |
| Uzunluk | 4964 mm 195.43 in. |
| Genişlik | 1970 mm 77.56 in. |
| Yükseklik | 1905 mm 75 in. |
| Dingil Mesafesi | 2850 mm 112.2 in. |
| Ön tekerlek izi | 1635 mm 64.37 in. |
| Arka tekerlek izi | 1635 mm 64.37 in. |
| Yerden yükseklik | 224 mm 8.82 in. |
| En az dönüş açısı | 11.2 m 36.75 ft. |
| Yaklaşım açısı | 33° |
| Kalkış açısı | 31° |
| sığ derinliği | 800 mm 31.5 in. |
| Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
| Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile aracın arka tekerleklerini kalıcı olarak hareket ettirir ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler hareket ettirilir. |
| Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
| Vites sayısı ve şanzıman tipi | 9 vites, otomatik şanzıman HAT |
| Ön süspansiyon | Çift salıncaklı, Bağımsız helezon yaylı süspansiyon, Enine sabitleyici |
| Arka süspansiyon | Bağımlı yaylı süspansiyon, Enine sabitleyici |
| Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
| Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
| Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
| Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
| Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
| Lastik boyutu | 265/65 R18 |
| Jant Boyutu | 18 |